Hogyan működik az AIP Derm teledermatológiai szolgáltatás
Tulajdonképpen beszkenneljük a betegségünket! Amikor valamilyen bőrgyógyászati problémánk van, egyszerűen lefotózzuk és feltöltjük a róla készült képet okostelefonon vagy számítógépen keresztül az AIP Derm alkalmazásba. Az ezután következő folyamat négy egyszerű lépésben elmagyarázható.
01
ELSŐ LÉPÉS
Fiók létrehozása
Egy név, e-mail cím és egy jelszó megadása szükséges a regisztrációhoz. Majd alapadatainak megadása után az Új vizsgálatra kattintva el is kezdheti a konzultációt.
02
MÁSODIK LÉPÉS
Képfeltöltés
Adatai megadása után készítsen minél jobb minőségű képet a problémás bőrfelületről és töltse fel.
03
HARMADIK LÉPÉS
Tünetek megadása
Az AIP Derm pillanatokon belül feldob a betegségre vonatkozó személyre szabott kérdéseket a lehetséges tünetek kapcsán - van-e lázunk, mióta áll fenn, viszket-e, stb...
04
NEGYEDIK LÉPÉS
Csomag és fizetési mód kiválasztása
Többféle csomagban is megvásárolhatja szolgáltatásunkat. Kérjük, válassza ki az igényeinek legjobban megfelelő opciót. Ezután átirányítjuk az online banki felületre, ahol elindíthatja a fizetési folyamatot.
05
ÖTÖDIK LÉPÉS
Diagnózis és kezelés
A kezelőorvos a Mesterséges Intelligencia segítésével megállapítja a végső diagnózist és a kezelést, vény nélküli gyógykészítmény alkalmazását vagy receptet írhat fel, súlyos betegség esetén pedig javasolja, hogy személyesen keressen fel egy szakorvost. A recept az EESZT-n keresztül bármelyik gyógyszertárban kiváltható.
Partnereink
Egészségügyi szakemberek ajánlásával
A világszinten elsőként országosan elérhető digitális bőrklinika mögött a legtekintélyesebb hazai orvosok és tudományos szakemberek állnak.
Gyakori kérdések
Kérdése van?
További kérdés esetén hívja technikai ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3033 számon. Az ügyfélszolgálaton csak technikai kérdésekre tudnak válaszolni, orvosi kérdésekben nem, így a diagnózis tartalmával vagy a kezeléssel kapcsolatban nem fognak tudni információt adni. Köszönjük megértését!
Nézze meg előre megválaszolt kérdés listánkat, ha pedig nem talál választ kérdésére, hívja technikai ügyfélszolgálatunkat hétköznapokon reggel 9.00 és délután 17.00 között.